Bad news guys..

Nu är det såhär att jag bestämt mig för att ta en paus från att skriva. Dels för att jag har sjuuukt mycket i skolan, det de sista månaderna av nian och då är det som mest. På helgerna vill jag helst vara med vänner och familj, och inte vara inne. Och det är också för att jag förlorat sjukt mycket läsare, och jag får inte så mycket kommentarer längre. Vilket är tråkigt, då blir det tråkigt att skriva novellen. Och hur kul är det att skriva även om det inte är så roligt längre? Jag kommer nog tillbaka inom framtiden, vet inte om jag ska fortsätta med 'My first and only love' eller om jag ska påbörja en ny, det får ni avgöra!

Några tips på hur ni ska hålla reda på när jag kommer tillbak, för ni orkar väl inte klicka er in på min blogg varje dag även om jag inte uppdaterar?
http://www.facebook.com/pages/onedirectionfantasibloggse/149996148451045 Gilla min facebook sida. När jag kommer tillbaka kommer jag garanterat skriva det på facebook!
bloglovin Sedan kan ni följa mig på bloglovin! När nästa inlägg kommer upp, kommer det upp på bloglvin. Men om ni har andra sett för att hålla reda på det, så gör det. Vill bara säga att ni vart underbara, och vi ses snart :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ta paus om det är så, hellre att ddet blir ett bra kapitel än ett slarvigt som man har slängt ihop på några minuter! :)

vet själv hur det är att gå dom sista månaderna nu i nian! Det blir lätt stressigt!

Jag kommer fortsätta följa novellen!

Detta var faktiskt den första 1D- novellen jag läste, så du kan känna dig en bit speciell :D

2012-04-21 @ 19:15:22
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag ska vara ärlig så är jag inte chockad, man kan se på dina små kommentarer att du inte tycker det är så roligt längre men vi som fortfarande är kvar kommer antagligen titta in på din blogg även om du säger att vi inte ska det. Jag älskar din novell och jag kommer ALDRIG sluta läsa den. Vill inte att den bara ska gå slut, låt den få ett fint slut när du väl skriver.



Jag älskar dig och din novell, kommer sakna det.



You Go Girl. <3

2012-04-21 @ 19:15:46
Postat av: Janina

Åhh snälla sluta inte skriva!! Hoppas att du kommer tillbaka snart! Tänker inte tjata på ett nytt kapitel för jag fattar att det är mycket men längtar redan!!!!!!!!!!!!!!!! ;( xx

2012-04-21 @ 19:27:47
Postat av: valentina

Det gör inget alls om du vill ha paus så ta det!! Jag kommer vänta för det här var min första novell och älskar verkligen den!!!! Jag hoppas du fortsätter skriva på novellen o

Elr börjar med en ny :) åh det är synd att du har förlorat lärare men det är deras fel att dom inte kan ha tålamod att vänta elr så missar dom bara en grym novell helt ärligt!! Men jag förstår jag går i 8 och jag har kompisar som går i 9an nu och dom har fult uppp nu så förstår, men jag kommer vara kvar,kan läsa om och om din novell som jag har redan typ gjort runt 6 gånger hehe <3

2012-04-21 @ 19:50:49
Postat av: Lovisa

Förstår att du vill ta en paus, din blogg är jävligt bra (ursäkta språket) och jag hopoas att du kommer tillbaka!

Kommer att följa din blogg på blovlovin och hoppas att du kommer att komma tillbaka någon gång i framtiden för du är nämligen grym på att skriva!

2012-04-21 @ 20:18:53
URL: http://lovisandersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstår om du vill ta en paus, men jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka! Och jag kommer antagligen att gå in på din blogg varje timme som jag alltid gör, haha! :) Jag ska vara ärlig, jag tycker att din novell är den bästa av alla 1D noveller!

2012-04-21 @ 20:28:03
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
Postat av: Madde

du har skrivit den här berättelsen sjukt länge !

jag tröttnar aldrig jag läser den om och om igen men aldrig så tröttnar jag.

de skulle va sjukt kul om du fortsatte, men om du gör en ny så kommer jag fortfarande läsa den !x

2012-04-21 @ 20:42:49
Postat av: Anonym

Tycker att det är synd att du slutar att skriva för jag tycker att denna novell är grymt bra men jag förstår också att du vill ta en paus. Lite synd är det att man inte får veta vad som händer i LA...

Men hoppas verkligen att du kommer att fortsätta att skriva på denna för jag älskar den verkligen!

2012-04-21 @ 21:19:28
Postat av: frida :)

Jag förstår dig helt ut! Jag går också i nian, och jag har jätte mycket också! Din novell är helt fantastisk bra! När jag klickar in på andra 1D noveller har jag aldrig hittat någon bra! Din var den första jag hittade och som jag höll mig till! Alltså betyder det att den har det där lilla extra! Men jag kommer fortfarande ha kvar samma rutin med att klicka in och kolla om du lagt in något direkt innan jag går och lägger mig och direkt när jag går upp (har nämligen lagt den om en genväg på framsidan på min mobil haha ) men gör ju också in på den mitt på dagen, även ifall jag vet att du alltid lägger ut den på kvällen :) men längtar till nästa kapitel, och ja jag kommer fortsätta läsa den oavsätt! Vill ju veta hur det slutar! ;)

2012-04-22 @ 01:15:46
Postat av: Annie

Jag förstår att du tycker att det är jobbigt sista månaderna i nian. Nationella, vanliga prov och anmällt stressigt. Men, jag tycker inte att du ska sluta blogga helt, isåfall är det bättre om du tar en paus isåfall. Och när du kommer tillbaks tycker jag att det hade varit kul med en ny, eftersom denna börjar bli ganska lång och så, hade liksom varit kul med en ny! Men denna är också jättebra ska du veta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0