Svar - kort frågestund.

Kommer du att göra en till novel efter denna? :) <3
Svar: Hmm.. jag har ingen aning. Det bror på hur det är när jag har slutat!

Hur länge har du vart ett fan?
Svar: I ett år ungefär! Fick reda på dom vid den här tiden förra året, men blev inte ett fan föräns början av Maj.

Har du träffat killarna? Isåfall hur många gånger?
Svar: Ja det har jag. Jag har ingen aning, men jag har träffat dom varje gång dom har vart här. Varje dag ungefär, flera gånger om dagen. Blir väl nog mer än trettio gånger.

Vad heter du på twitter/facebook/blogg etc?
Svar: Jag skulle vilja skriva ner min personliga blogg, min facebook och min twitter. Så att ni skulle kunna skriva till mig där och bara inte här på boggen. Men jag har bestämt mig för att vara anonym, varför vet jag inte.. men det blev bara så! :(

Hur många år är du?? Vad heter du?? Bor du i Stockholm?? Okej äkta förhöret men haha vill veta!!<3 Har du träffat killarna hur många gånger då?? Ps, har typ läst om och om din novell över 6 gånger haha så mkt älskar jag din novell :-P

Svar: Jag är 15 år, fyller 16 i Oktober. Ja, jag bor i Stockholm! Svaret om jag har träffat dom har du här ovanför. Tack så mycket, jag blir så himla glad! :)

Berätta lite om dig själv! Vem är du, hur gammal är du osv :)
Svar: 15 snart 16 år, bor femton minuter med pendeltåg från Stockholm central. Går i Nian (jobbigaste året på grundskolan) Hmm.. Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Hej, jag undrar bara hur man lägger upp gif "rörliga" bilder? Jag har försökt med allt (?) Jag har försökt sätta in den som en vanlig bild men det funkar inte och jag har försökt kopiera in den. Skulle vara tacksam för svar:) xx
Svar: Ja, juste! Har fått denna fråga innan men har inte haft tid till att svara, (sorry) det ända du behövar göra är att klicka upp en vanlig gif, kopiera den som du kopierar vanlig text och sedan klistra in på ett inlägg. Bus enkelt.

Du visar ju outfits ibland. Är det du på bilderna? Ps. Älskar bloggen! :)
Svar: Yes, det gör jag. Har glömt att ge creds. Det är inte jag på bilderna, det är Kenza. Stor bloggarn, ni vet? :) Dom flesta bilder är kopierade från henne, så all creds till henne för att gett Emelie en underbar stil, men jag har också tagit bilder från weheartit, tumblr eller google!

Vilken stad bor du i?
Svar: Stockholm.

Har du någonsin träffat killarna?
Svar: Yes, det har jag.

Hur gammal är du?
Svar: 15, snart 16 år.

Vad inspirerade dig till denna Novell?
Svar: Jadu, jag får väldigt mycket insparation från olika serier jag följer. Resten är min egna fantasi :)

Vilken av 1D låtar är din favorit?
Svar: Hmm.. klassikern What makes you beautiful eller tell me a lie.

Har du en favorit i 1D?
Svar: Alla är helt underbara, både i verkligheten och genom musiken och så vidare. Men dom jag mest har fastnat för är Zayn och Niall!

Vad gör du när du inte sitter hemma och skriver novell?
Svar: Jag har inget liv. Pluggar, är med kompisar, shoppar och ja.. såklart skola.

Favorit sport?
Svar: Basket! Hihi.

Vet du när killarna kommer till sverige?
Svar: Du frågar helt fel tjej. Har ingen aning och håller inte koll på sådant.

Vart bor du? om Stockholm, vart i stockholm?
Svar: Jag bor i Stockholm ja. 15 minuter från centralen.

Vem är tjejerna på bilderna? Vart kommer alla bilder ifrån du lägger upp? Har du instagram, isf vad heter du där? Och Facebook? Skulle man kunna adda dig där? :)
Svar: Kenza eller random tjejer på weheartit! Ja jag har instagram, vill ni veta? Funderar på att skriva ut mitt namn och skita i att vara anonym?

Vem är din favorit av killarna? Säg en bra egenskap med varje kille i 1D.
Svar: Svaret har du där uppe.
Niall - Underbart skratt.
Zayn - Hans blickar, också att jag ser mig själv i han. När jag kollar på han ser jag mig.
Louis - Så jävla bra humor!
Liam - Hur jäkla gullig han är, mot sina fans.
Harry - Leendet helt klart, det dödar.

vilekn typ av musik lyssnar du på?? vilken kändis killar du om du räknar bort 1d?
Svar: Justin Bieber (överaskad?) Nicki Minaj och Drake är stora favoriter också. Lyssnar på allt, förutom rock och typ country då.

Hur fick du reda på killarna?
Svar: Kommer inte ihåg.. :/

Hur länge har du gillat dom?
Svar: 1 år!

Vem är din favvo?
Svar: Svar finns där uppe!

Vad tycker du om Eleanor och Danielle?
Svar: Jätte fina tjejer! Gillar dom för att dom göra Liam och Louis och lyckliga. Vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag inte vet så mycket av dom, men det jag har sett är dom underbara!

Vilken bromance är din favvo?
Svar: Ziam eller Ziall eller Nouis, haha! Så underbara. Fast gillar dock alla.

Favvo låt från 1D?
Svar: Svaret finns där uppe!

Vad lyssnar du på förutom 1D?
Svar: Allting, kan inte riktigt säga! Det som faller mig i smaken lyssnar jag på.

Hur många directioners finns på din skola?
Svar: Vet inte riktigt, känner två styckna som är directioners. Sedan brukar jag höra folk sjunga på deras låtar och lyssna på dom. Lite kul.

När var det första gången du träffa dom? Några minnen från när du träffat dom du har lust att dela?
Svar: Har jag skrivit ner att jag träffat dom innan, haha? Första gången var den 17 Maj! Har sedan träffat dom Maj, Juni, Juli, Oktober och såg en liten gnutta av dom i Februari. Jag är ingen stalker, har bara inget liv! Några minnen? Hmm.. oj. Det är så sjukt mycket, har gått igenom jätte mycket. Så vet inte riktigt..

Ni kan fortsätta att fråga, om det är något, så kan jag svara! :)

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Jag tycker du ska skita i att vara Anonym. Jag vill följa dig på Insta

2012-04-24 @ 22:19:28
Postat av: Anna

Asbra novell! Men vad är ditt bästa tips för att man ska få träffa killarna? Har aldrig träffat dem för att jag bor 6 timmar bort men något man kan tänka på?<3

2012-04-24 @ 22:50:05
Postat av: Nora

jättebra svar!! :)

2012-04-25 @ 18:25:49
Postat av: Lovisa

Lyllo dig som har träffat killarna typ hundratusen ggr!menmen jag skulle vilja följa dig på twitter och instagram! skulle vara kul om du kunde låta bli att vara anonym, men somsagt du bestämmer ju själv! ;)

2012-04-26 @ 21:18:39
URL: http://lovisandersson.blogg.se/
Postat av: frida :)

Har du twitter? :) för jag tycker själv att facebook kan vara lite för öppet! Men twitter är ju inte det! Skulle tycka det var kul ifall om du gav ut ditt användarnamn :D

2012-04-26 @ 21:40:51
Postat av: Bella

Hej, jag har en novellblogg om pojkbandet One Direction och har precis börjat skriva på min fjärde novell :) skulle vara kul om du tittade förbi :) http://onednovell.blogg.se Älskar din blogg xx

2012-05-03 @ 19:42:39
URL: http://onednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0