Kapitel 49 - Bye London.

''Can we have a picture?'' Fråga tjejerna.
''Ofcourse'' Sa Zayn och ställde sig bredvid ena tjejen, och den andra knäppte foto. Han ställde sig sedan bredvid den andra tjejen och hon knäppte ett foto.
''I'm sorry for what happen to you.'' Sa ena tjejen och ställde sig bredvid mig,
''Thanks'' Mumla jag fram, det var gulligt att hans fans brydde sig. Men jag orka verkligen inte snacka om det. Vi fortsatte vidare och kom äntligen fram.

Jag satte mig på platsen vid fönstret, och Zayn bredvid mig. Framför oss satte sig Harry och Sandra, och bakom oss Louis och Eleanor. Lampan till säkerhetsbältena lös upp och vi knäppte våra säkerhetsbälten.
''Welcome aboard ladies and gentleman. We will lift in 5 minutes, and we will land in a bout 11 hours. Enjoy the flight.''
Jag suckade för mig själv, 11 timmars flygresa. Utan att byta flyg, bara sitta här. Det enda bra var att Zayn var här. Planet lyfte, och vi var nu påväg ut från uk.

Jag snarka till, vart var jag? Allting var svart, jag gnugga ögonen snabbt och då insåg jag att vi var på flyget mot LA. Hur länge sov jag? Är vi framme snart? Känns som om vi suttit på det här planet i evigheter, jag kolla på Zayn som sov. Jag kolla framför mig, där sov Harry och Sandra. Alla sov? Jag kolla ut genom fönstret, det var mörkt. Jag kolla runt, och fick syn på Niall som inte sov, han fiffla med sin mobil. Jag ställde mig upp och gick förbi Zayn, i försök med att inte nudda och väcka han. Jag lyckades. Jag gick mot Niall, när han fick syn på mig lös han upp i ett leende. Jag ställde mig framför honom.
''Hi sleepie.'' Sa han och skaka på huvudet, och hade ett snett leende.
''Why sleepie?'' Sa jag, jag brast ut i skratt precis innan Niall ens hann svara. Jag peka mot Paul som sov med halvöppen mun, både jag och Niall brast ut i skratt.
''I know, look.'' Sa han och vissa en massa bilder han hade på sin mobil på Paul. Bilder på Paul sovandes, uppifrån, nerifrån, från sidorna. Ja, bara en massa bilder.
Jag skaka på huvudet,
''You're so mean.'' Niall brast ut i skratt ännu en gång,
''What time is it?''
''Almost 3am.''
''Wait, have we only been in air for 2 hours?''
Niall nicka igen,
''Whaaaaaat?'' Jag blev besviken, så himla tråkigt ju. Trodde vi snart skulle vara framme, men nejnej. Vi ska vara kvar här i 9 timmar till. Jag skaka på huvudet ännu en gång,
''Do you want something?'' Fråga Niall och vinka till mot en flygvärdinna. ''Like a coke or something?''
''A coke would be great.'' Sa jag och Niall nicka till, flygvärdinnan kom.
''Can you give us two cokes?'' Fråga Niall. 
Flygvärdinnan kom med colorna och vi satte oss på en rad bakom oss, som tydligen var tom.
''Do you think it's gonna be alot of fans when we arive at the airport?'' Fråga jag och tog en klunk av min burk, Niall gjorde detsamma. Han ryckte på axlarna,
''I don't know, last time we arrived it was 200 of them.'' Sa Niall, jag spärra upp ögonen och Niall skratta. Jag svalde hårt, 200?! Ohnej.
''200? Damn!'' Sa jag.
''It was fun.'' Sa Niall och tog ännu en klunk, ''And it was 200 outside our hotels all day and all night.'' Jag spärra upp ögonen ännu en gång,
''What?! Outside the hotel too?''
''Uhm, yes.'' Oron spred sig i min kropp, jag vet hur många fans dom har. Vilket är många, men jag har aldrig mött så många samtidigt. Jag vet inte hur det kommer bli.
''It's gonna be okay.'' Sa Niall och la sin hand på min axel. Han verka ha sett att jag blivit orolig i mina ögon.

Nialls perspektiv:
''Do you think it's gonna be alot of fans when we arive at the airport?'' Fråga Emelie, jag vände mitt huvud mot henne och hon hann precis ta en klunk från hennes cola. Jag tog också en klunk och ryckte på axlarna.
''I don't know, last time we arrived it was 200 of them.'' Sa jag, jag kände hur ett leende spred sig på mitt ansikte. Jag blev alltid glad när fans kom, speciellt så många. Det är helt sjukt att folk verkligen tar sin tid och kommer för att träffa oss. Det är underbart. Emelies ögon spärrades upp och jag brast ut i skratt.
''200? Damn!'' Sa Emelie, hennes ögon var i samma form och hon sg förvånad ut.
''It was fun.'' Sa jag och tog en klunk, ''And it was 200 outside our hotels all day and all night.'' Emelie spärra upp ögonen ännu en gång.
''Outside the hotel too?'' Jag nicka till,
''Yes.'' Jag såg hur orolig hon blev bara av att kolla in i hennes ögon. ''It's gonna be okay.'' Sa jag och gav henne ett litet leende och la min hand på hennes axel.
''Wanna take a picture?'' Fråga jag, Emelienicka till. Jag tog upp min mobil och klicka upp kameran och vi båda posa framför den. Oseriösa, såklart. Vi brast ut i skratt och jag klicka mig in på twitter. Ny tweet,
- On our way to LAAA!
Skrev jag och klicka upp bilden vi precis tagit. Jag skicka iväg tweeten och redan efter några sekunder börja mobilen pipa. Jag visste inte vad mina fans hade skrivit, det var så blandade tweets mellan alla. Jag har sett en del tweets om Emelie, Sandra, Eleanor och Danielle. Vissa är hat, och vissa inte. Jag ville se vad alla mina fans skrev till mig, men jag var rädd att någon skulle skriva något om Emelie och det skulle bara förstöra Emelies flygresa. Och det är det sista jag vill, hon är min vän och jag vill inte att hon ska må dåligt.

Emelies perspektiv: 
''Ladies and gentleman, we're now arriving in Los Angeles.''
Lampan till säkerhetsbältet lös, både jag och Zayn satte på det. Jag kolla på Zayn som log mot mig. Jag hade suttit med Niall i ungefär tre timmar och bara snackat, sedan hade Zayn vaknat och deltagit i våran lilla konversation. Det var ljust ute, och klockan hade precis slagit 11 på morgonen, i UK ja. Men i La hade den precis slagit åtta på kvällen.
Vi klev ut ur planen och möttes av solen som höll på gå ner, och en stark värme slog oss. Jag rotade igenom min handväska och tog på mina raybans.
''Welcome to LA!'' Skrek alla killar takt. Jag kunde inte sluta le, jag var äntligen här. UNDERBART. Vi klev in på flygplatsen och gick mot bagagen.
''There's my suitcase.'' Skrek Zayn, överlycklig för att vart den första som fick sin resväska.
''And there's mine.'' Sa Harry och dom drog bort resväskan från bandet i takt. Efter ungefär femtio minuter hade vi alla fått vårat bagage och vi börja gå mot utgången. Nervositeten steg när tanken slog mig, alla fans som vänta. Zayn tog tag i min hand och vi kolla på varandra. Paul och tre andra livvakter gick runt varandra. Jag hoppades att det skulle finnas flera vakter där ute. Vi närmades oss utgången, och tillslut kom vi ut. En massa vakter ställde sig runt oss, och vi möttes av högt skrik. Oj jävlar, det var mer än vad jag förväntat mig och defentivt mer än 200.. Jag sucka för mig själv, hur skulle detta gå?

Nu fick ni in lite Nialls perspektiv. Och nej, det kommer inte hända något triangel drama. Försöker vara realistisk, och tror ni seriöst att Niall skulle sno Zayns filickvän? Emelie och Niall är helt enkelt bara riktigt bra vänner. Sedan det med tidskillnaden och restiden och så vidare. Det var lite krånligt och det kanske blev fel med tidskillnaden och så vidare. Men hoppas ni ursäktar det och ändå blir nöjda. Puss

Kommentarer
Postat av: valentina

Skulle inte ens tänka mig att Niall skulle ta henne hahaha, hoppas allt går bra och. SKIT BRA ÄLSKAR ÄLSKAR

2012-04-13 @ 22:12:29
Postat av: Nora

SuperDuperMegaBra! :D

2012-04-13 @ 23:35:56
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-04-14 @ 00:05:38
Postat av: Sofia

Jätte bra!! Tycker det är kul att läsa från dom andra killarnas perspektiv också! Så länge ingen snor Emelie från Zayn, haha! :D

2012-04-14 @ 00:56:34
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skiiiiiit bra :D

2012-04-14 @ 10:13:55
URL: http://adirectionstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER

2012-04-14 @ 11:53:08
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer nu omgomgomgogmgogmogmg

2012-04-14 @ 11:53:23
Postat av: Lovisa :)

åh så grymt bra! Jag älskar din novell!

2012-04-14 @ 12:02:09
URL: http://gottabeyouoned.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jätteeebrraaaaqwaaa!

2012-04-14 @ 12:09:44
Postat av: Yasmin

WIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHOOOOOO!



Det var kul med Nialls perspektiv c:



Din novell äger!



You Go Girl!

2012-04-14 @ 15:40:29
Postat av: Anonym

MER TACK

2012-04-14 @ 23:54:54
Postat av: Anonym

JÄTTTEEEBRAAAAAAA

2012-04-14 @ 23:55:21
Postat av: Anonym

I LOVE YOU.

2012-04-14 @ 23:55:30
Postat av: Anonym

meeeeerrrrirpj23pqlwefjrf

2012-04-14 @ 23:58:57
Postat av: Anonym

NU NU NU NU NU

2012-04-14 @ 23:59:09
Postat av: Frida

Niall är så söööt! Älskar novellen asså!!!

2012-04-26 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0