Kapitel 38 - New years eve.

''What is it babe?'' Sa Zayn och la sin hand på min rygg och tröck mig närmare honom. Han kolla mig rakt in i ögonen och jag tror han förståd vad jag tänkte. ''It's only you, I love you.'' Fortsatte han och jag blev genast gladare. Jag gav han en kyss och han besvara den, vi stod där ett tag och sedan gick vi in.

Tumblr_lwxny0gv8v1r5ho8co1_500_large_182230594_large

Jag kolla på Zayn som precis tagit tag i en champagne flaska och två champagna glas. Alla hade förflyttat sig utåt. Klockan var nu 23.50 och det var tio minuter kvar av 2011. Zayn tog tag i min hand och vi gick utåt. Detta hade nog varit den enda nyår då jag inte vart stup full och druckit mycket. Kan berått på att jag har varje år aldrig haft pojkvän att fira det med, att jag alltid vart så olycklig på nyår. Och dessutom hade jag aldrig vart kär. Det här nyåret måste nog varit den bästa, av alla jag firat på mina 18 år. Vi kom ut och nu hade alla samlats utanför, alla var glada, hade cigarrer i ena handen och champagne flaskor i andra. Klockan var 57 och vi hade tre mintuer kvar av 2011.
''Come here'' Sa Zayn och tog tag i min hand, vi gick lite åt sidan. Han la sin arm runt om mig och hällde upp champagne åt oss båda. Han tog av sin jacka och la den runt om mig.
''You don't have to.'' Sa jag och försökte ta av mig jackan, men Zayn stoppa mig och la tillbaka den.
''But I want to.'' Sa han och kysste mig på pannan.
''Zayn, we've known eachother for about 6 months. It's been the best months ever. You made my year amazing, I love you.'' Sa jag, Zayn lös upp i ett stort leende. ''Thank you.'' Fortsatte jag.
''You made my year amazing too, I love you beautiful.'' Sa Zayn. Alla börja räkna ner.
''10..'' Skrek alla, förutom jag och Zayn. Han tröck mig närmare han.
''9..8..7..6..'' Fortsatte alla.
''5..4..3..2..1 HAPPY NEW YEAR!!'' Skrek alla, en massa jublande, hördes. Jag kolla runt och börja skratta, men jag hann inte ens säga happy new year tills Zayn tröck sina läppar mot mina. Allt blev tyst runt om oss, det fanns bara oss två. Bästa, starten, på ett nytt år EVER! Tänkte jag för mig själv. Han la sin hand på min kind. Vi sluta kyssas efter ungefär 10 sekunder då en massa fyrverkier avbröt oss. Vi tog tag i vårat champagne glas och drack ur det.
''Cheers babe'' Sa han och vi skåla.
''Happy new year'' Sa jag, han böjde sig fram och gav mig en kyss.
''Happy new year'' sa han och tog tag i min hand. Vi satte oss på en sten och satt och kolla på alla fyrverkier och galna människor som dansa runt. Vi skratta, drack champagne och ja, det var helt underbart. Sandra och Harry kom mot oss helt glada över att det var nytt år.
''HAPPY NEW YEAR!'' Skrek dom båda och omfamna oss med varsin kram.
''Happy new year!'' Skrek vi tillbaka. Jag kolla bakom Sandra och Harry och såg Niall komma gående med en tjej under hans armar.
''Well hello, ladies man.'' Sa jag och alla andra brast ut i skratt. ''Happy new year babe'' Sa jag till Niall och omfamna han. Han gick vidare till alla andra för kramar. Jag sträckte fram handen till tjejen Niall precis kommit med, för att vara lite trevlig.
''Emelie.'' Sa jag och log.
''I'm Cecilia.'' Sa tjejen, hon va inte blyg men ändå tyst.
''So did you know Niall before this party?'' Fråga jag för att starta konversitionen mellan oss.
''Yes, we've met a couple of times.'' Sa Cecilia och log.
''Oh, Niall is a real keeper'' Sa jag och blinka mot henne. Hon brast ut i skratt.
''So, you're Zayns girlfriend right?'' Fråga hon, David verka ha rätt.. om man är Zayns flickvän vet alla vem man är. Eller?
''Yes.'' Sa jag, Niall ställde sig mellan oss och kolla på oss nyfiket. Han höjde på ögonbrynet och kolla på oss utan att säga något.
''What??'' Sa jag och puta till Niall lite, Zayn ställde sig bredvid mig.
''Nothing'' Sa han och gick därifrån med Cecilia. 

Alla börja gå innåt och börja festa rejält nu. 2012 var nu här, och folk festade galet. Jag tog tag i Zayns hand och förde han ut på dansgolvet. Vi dansa i takt med musiken och alla andra som dansa runt om oss. Vi alla bilda en ring och den första som gick in var såklart Louis och hans roliga dance moves. Vi brast såklart ut i skratt. Sedan gick Niall in och hans gulliga irländska danser. Och ja, kvällen fortsatte med en massa shots och mycket dans med gänget.

Kvällen led mot sitt slut och klockan slog precis 3, fler och fler åkte hemmåt och det sluta med att det bara var vi kvar - Danielle, Eleanor, Jag, Sandra, Harry, Niall, Louis, Liam, Zayn och vi hade tydligen fått en ny ''familjemedlem'' Cecilia. Vi alla låg utslagna på soffan i vardagsrummet, helt döda efter en grym kväll. Jag tror heller inte att någon av oss egentligen var så fulla, alla hade druckit men alla hade ändå vetat vad dom gjort ikväll. Vilket faktiskt var bra. Vi alla dela på oss och gick till ett varsitt sovrum. 

Jag slängde mig på Zayns säng och gav till ett stön,
''AAAH.'' Sa jag och Zayn gav mig en underlig blick. ''I'm tired..'' Sa jag och skaka på huvudet.
''AW, you tired? That means then that you want to sleep.. and I had plans for tonight.'' Sa Zayn och brast ut i skratt, han la sig över mig och log.
''okay, I could never get tired of plans.'' Sa jag och blinka mot han. Vi båda brast ut i skratt. Vi slängde av oss våra kläder och la oss under täcket. Den här kvällen har vart helt underbar, som jag sa innan. Bästa ny års firandet, ever. Med en helt underbar kille, och underbara vänner. Drama fri och, ja.. den har vart helt underbar. Zayn la sig över mig och börja kyssa mig. Bra avslut av kvällen också.

Nååååå? Bra update, visst? hihi! Kommenterakommentera! Jag har redan skrivit klart nästa kapitel, vill bara ha en massa kommentarer.. ni vet inte vad som väntar er i nästa kapitel, mihihi ;) funfun

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!!! Vad bra den var älskade den <3

2012-03-23 @ 20:16:24
Postat av: Sofia

GALET BRA!!! :DDDDD

2012-03-23 @ 20:38:40
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
Postat av: Nora

JÄTTE BRA!!!!!! <3

2012-03-23 @ 20:48:28
Postat av: Nialler lover!!

Awww! Bara för att du skriver så så vill man ju bara ha mer.

Grymt kapitel btw!!

2012-03-23 @ 20:51:43
Postat av: Sabinadenbäästa!<3

Omg! Fett bra! :D längtar till nästa kapitel! <3

2012-03-23 @ 20:58:30
URL: http://mynameissabina.blogg.se/
Postat av: valentina

Guuud vad bra!!!! Vill veta vadd

2012-03-23 @ 22:21:03
Postat av: Anonym

Jäävligt bra meeer!!

2012-03-23 @ 22:21:38
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-03-23 @ 22:27:56
Postat av: Lisa

sjukt bra som alltid! <3 vill bara ha mer!

2012-03-23 @ 22:32:42
Postat av: frida :)

Finns inte ord för att beskriva det här!

2012-03-24 @ 01:43:42
Postat av: Lovisa :)

Skitbra!

2012-03-24 @ 08:20:04
URL: http://lovisaomatilda.blogg.se/
Postat av: ds

MEEEER <3

2012-03-24 @ 10:17:15
Postat av: Fanny ~ Moments In Time

Sjuuukt bra! ÄLKSAR DEEN!

Kolla gärna in min! :)



http://momentsintimefic.blogg.se/

2012-03-24 @ 11:04:23
URL: http://momentsintimefic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är skit bra på att skriva, älskar alla delar <3

2012-03-24 @ 12:13:33
Postat av: Yasmin

OMG!



Alltså du är bara för GRYM!



MÅSTE VETA VAD SOM HÄNDER I NÄSTA KAPITEL!!!!



You Go Girl!!!

2012-03-24 @ 16:52:11
Postat av: Rebecca

SÅ GRYM !!

2012-03-24 @ 17:09:14
Postat av: Sofia

Skit bra, mer!

2012-03-24 @ 21:05:54
Postat av: Ida

Tycker du skriver fantastiskt bra! Längtar tills du lägger upp nya kapitlet, du kanske kan göra det nu? :D

2012-03-24 @ 21:48:09
URL: http://onedistory.blogg.se/
Postat av: Nicole ;D

sjukt bra som vanligt!ny kapitel nu maybe??? :p

2012-03-24 @ 22:02:10
Postat av: Emelie

Längtar tills nästa kapitel!!!!!!

2012-03-25 @ 11:19:31
Postat av: Annie

mer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0