Kapitel 34 - Home again.

''Zayn.. How are you?'' Sa jag och han vände sin blick mot mig. Han kolla på mig med en ganska sorgsen blick, jag kunde nästan gissa om vad det handla om.
''It's always hard to leave my family..'' Sa han och luta sitt huvud mot min axel.
''I know, but it's not like this is the last time you'll meet them?'' Sa jag och tog tag i hans hand och börja leka med hans fingrar. ''you'll be back there soon'' Sa jag och han satte sig upp normalt. Han log mot mig och gav mig en puss på kinden. Jag kände hur mina ögonlock sakta blev tyngre, jag luta mitt huvud mot hans axel.


Jag vakna upp av att en dörr stängdes igen. Jag kolla på Zayn som log mot mig.
''We're already here?'' Sa jag och gnugga mig i ögonen. Hur lyckades jag alltid att somna? Taxi bilarna måste trots allt ha sköna säten.
''Yeah'' Sa han och var påväg ut ur bilen.
''I'm sorry.. I always fall asleep'' Sa jag och också gick ut ur bilen.
''It's ok'' Sa han och log stort. ''I like it when you fall asleep cause that's when I could watch you forever. Did you know that you're the cutest when you're sleeping?''
''So that's what you do when I'm asleep? Creeper.. And no I couldn't be the cutest cause you are'' Sa jag och börja skratta. Vi tog ut vårt bagage och gick upp mot lägenheten. När vi kom in var det ganska tyst i lägenheten. Vi gick in och lämna vårat bagage vid ytterdörren. När vi minst ana det så hoppa Harry, Niall och Sandra fram från ingenstans. Både jag och Zayn tjöt till som aldrig förr. Det kändes som om mitt hjärta hade hoppat ut och kommit tillbaka. Jag hade nog aldrig vart såhär rädd. Jag kolla på Harry, Sandra och Niall som nästan låg ner på golvet av hur mycket dom skrattade. Jag slog till Sandra lite lätt och andades ut. Zayn skrattade och började små brottas med Niall. Vi alla gick in mot köket och satte oss på varsin barstol. Jag kolla klockan och den hade nästan blivit fyra.
''My heart is still beating fast'' Sa jag och kände min puls. Jag tog tag i Zayns hand och la den under mitt bröst för att visa hur snabbt det slog.
''Sorry'' Sa Niall och skratta.
''So how was it in cheshire?'' Frågade Zayn och la ena sin arm runt om mig. Jag luta mig mot hans axel.
''Good, Sandra was soooooo nervous about meeting my parents, it was so funny'' Sa Harry och både Niall och Harry brast ut i skratt.
''That's true'' Sa Niall och flina.
''No, that's not true!'' Sa Sandra och gav både Niall och Harry ett slag på deras armar.
''Haha, Emelie was pretty nervous too..'' Sa Zayn och flina mot mig. Jag gav han en liten mördarblick och hans leende blev större.
''I don't get it, your parents are like humans. Why did you guys get so nervous?'' Fråga Niall.
''I don't know.. it's like-'' Sa jag och fundera lite över vad jag skulle säga. ''It's like... your parents'' Alla brast ut i skratt och jag kolla på Sandra och jag märkte direkt att hon tänkte likadant som mig.

Alla killar hade kommit hem. Jag älskade dessa dagar, då vi alla. Då menar jag killarna, jag, Sandra, Danielle och Eleanor va ''samlade'' och umgås. Killarnas lägenhet var så stor att vi alla fick plats där. Liam, Louis, Eleanor och Danielle hade kommit hem runt sju tiden och klockan hade precis slagit tio. Vi har sedan dess spelat kort spel, druckit vin och bara chillat och umgåts. Jag satt just nu framför Niall och vi spela vänd tian, jag hade vunnit alla gånger och jag antog att Niall var ganska trött på att jag vann.
''HAAAAAA!'' Skrek Niall. ''In your face'' fortsatte han. Jag brast ut i skratt och gav han en blick. Han satte sig ner framför igen och log.
''Congrats, first time ever?'' Sa jag och brast ut i skratt - igen. Jag blanda korthögen och kolla på Niall som hade en blick mot mina händer.
''Ha-ha'' Sa han och små skratta.
''Again?'' Fråga jag och dela ut kort.
''Again.'' Sa han. Vi börja spela och det sluta såklart med att jag vann. Som alltid dåra. Niall gav mig en ond blick och jag brast ut i skratt. Haha, killen var underbar. Han fick mig alltid att skratta. Hans söta meningar och underbara skrat. Så himla gullig. Jag kolla på Zayn som satt och snacka med Danielle och Liam. Dom satt för det mesta i ett litet hörn och snacka. Jag ställde mig upp och gick mot dom. Jag kolla på Zayn som genast sprack upp i ett leende när han såg att jag var påväg mot han. Han bredde ut sina armar och jag satte mig på hans knän. Han la sina armar runt min midja.
''Hi'' Sa jag.
''Hi beautiful'' Sa Zayn. Danielle och Liam hade redan gått härifrån. Jag satte mig ner bredvid Zayn och han la sina armar runt om mig. Zayn gav mig en puss på pannan, när jag kolla upp mot han kolla han mig rakt in i ögonen och hade ett stort leende på läpparna.
''What?'' Sa jag och flina lite mot Zayn'
''What?'' Sa han och rynka lite på pannan och skaka på huvudet.
''Why are you smiling at me like that?'' Fråga jag.
''You make me smile''
''Aw'' Sa jag och flytta mig närmare han och krama han det hårdaste jag kunde. Ibland kunde jag och Zayn bete oss som syskon, typ brottas och bråka och alltid vart helt galna tillsammans. Men ibland kunde vi bli som värsta gifta paret. Det jag älska mest med Zayn var att jag kunde vara den galna, fula och klantiga tjejen jag hade inom mig, och att han ändå kunde älska mig. Han tog mig som den jag var. Han tog tag i min hand och ställde sig upp, jag ställde mig upp efter han och vi gick hand i hand mot hans rum. När vi kom upp på hans rum börja Zayn kyss amig, långsamt och passionerat. Han börja gå mot hans säng samtidigt som vi kysste varandra. Han puta mig mot sängen så jag ramla bakåt. Jag börja skratta och Zayn hade ett sexigt leende på läpparna. Han bet sig på sin läpp och la sig över mig och börja kyssa mig ännu mer. Han slängde av sig sina kläder snabbt, och börja sedan dra av mina kläder. Sakta, för att retas säkert. Jag börja skratta och drog av mig dom på direkt.

kort och mellankapitel, kom på i sista sekund att jag lovat ert ett kapitel idag :)

Kommentarer
Postat av: valentina

Dog nyss!! Skit bra ;-)

2012-03-14 @ 22:33:14
Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

2012-03-14 @ 22:54:08
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Elza

ååå äskar din novell!!!fast jag blir riktigt avundsjuk på Sandra!!!! Jag vill också va tillsammans med Harry!!!! ;P

2012-03-14 @ 23:31:09
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/
Postat av: frida :)

Ååååh haha bara ålskar den här novellen. Så rolig och romatisk, bara helt bäst <3

2012-03-15 @ 06:37:34
Postat av: Anonym

alltid lika bra!!! älskar den sjukt mycket ;)

2012-03-15 @ 07:18:31
Postat av: Johanna

Åjhhhhh så sjukt bra , helt amaZayn :D

2012-03-15 @ 07:36:33
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Melina

Riktigt bra!

2012-03-15 @ 08:53:05
Postat av: valentina

Jag tycker du ska göra korta kapitel och lägga ut ofta, men igentligen så är det spännande med ett långt kapitel. Alltså jag vet inte spelar ingen roll <3

2012-03-15 @ 12:10:09
Postat av: Anonym

ASBRA!

2012-03-15 @ 14:47:53
Postat av: Sofia

Gryyyymt!

2012-03-15 @ 16:44:47
Postat av: Matte

Mer :)

2012-03-15 @ 16:49:59
Postat av: Yasmin

Jätte bra!



Älskar att du tror att det är dåligt men det är i själva verket det bästa ever!



Hoppas på ett till snart!



BTW: Tycker du ska göra fler kapitel fast kortare

2012-03-15 @ 19:33:15
Postat av: Victoria

Det är som en drog! Vill bara ha mer och mer! :)

2012-03-15 @ 20:33:02
Postat av: n

skiitabra!! :)

LOVE IT!!

2012-03-15 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0